Чечельницький вісник
 

«Мій телефонний друг» – для тих, хто опинився на самоті

Дата: 20.07.2020 09:19
Кількість переглядів: 159

10 червня Українська Волонтерська Служба  та Дитячий фонд ООН (ЮНІСЕФ)  запустили проєкт «Мій Телефонний Друг», щоб підтримати людей, які опинилися на самоті: людей літнього віку, людей з інвалідністю, батьків-одинаків, сімей з малолітніми дітьми. 

Розмови з іншими людьми залишаються важливим елементом буденності під час пандемії коронавірусу. Тим, хто залишився на самоті потрібне, перш за все, просте та людське спілкування. Проєкт дає можливість щотижня розмовляти з молодою людиною на різноманітні теми. Під час розмов телефонні друзі ділитимуться корисною інформацією, будуть підтримувати, а найголовніше - слухати вас та чути. Одна розмова на тиждень, але скільки це нових емоцій, радості, цікавих історій та натхнення для вас.

 

У відповідь на наслідки COVID-19 в Україні Дитячий фонд ООН (ЮНІСЕФ) та «Українська Волонтерська Служба» (УВС) запустили проєкт Мій телефонний друг, щоб підтримати людей, які опинилися на самоті. Волонтери проєкту, здебільшого молодь, телефонуватимуть самотнім людям літнього віку, людям із інвалідністю або багатодітним батькам, щоб поділитися корисною інформацією та підтримати у нелегкій ситуації.

Пандемія COVID-19 не лише висвітлила проблему самотності, а й загострила її. Виходити на вулицю та зустрічатися зі знайомими — досі ризиковано для багатьох людей, адже попри пом'якшення карантинних заходів COVID-19 не зник та становить загрозу. Мій телефонний друг кидає виклик зростаючій самотності та надає молодим людям ще одну можливість долучитися до боротьби з наслідками пандемії. Кожен і кожна може стати співрозмовником, якого людям іноді вкрай не вистачає, та джерелом перевіреної інформації про коронавірус і шляхи захисту від інфікування.

«Подолати самотність та стати ближчими у період, який вимагає дистанціювання, — це справді безпрецедентний виклик, з яким наодинці не впорається жодна організація. Саме тому ми звертаємося за допомогою до української молоді. Ми сподіваємося, що цей проєкт стане однією з ефективних відповідей на наслідки COVID-19 та покладе початок успішній традиції телефонного волонтерства в Україні», — зазначила голова Представництва ЮНІСЕФ в Україні Лотта Сильвандер.

«Телефонне волонтерство виконує два завдання: індивідуальне та суспільне. З одного боку, Мій телефонний друг покликаний покращити життя конкретних людей, які завдяки спілкуванню відчуватимуть причетність, отримуватимуть інформацію не тільки «з телевізора» та легше проживатимуть кризові періоди. Водночас телефонне волонтерство є інструментом підвищення соціальної довіри, а також руйнування стереотипів. Наприклад, про те, що незнайомці не готові допомагати безкорисливо», — розповідає координаторка проєкту Анна Бондаренко.

Український проєкт за основу для своєї діяльності взяв успішний міжнародний досвід. Схожа ініціатива у Великій Британії вже зібрала 250 тисяч волонтерів, що підтримують людей віком 60+, які почуваються самотніми під час карантину.

Доєднуйтесь до проєкту!

Телефонуйте на гарячу лінію - 0 800 202 147 та залишайте запит.
(Дзвінки приймають з понеділка по п'ятницю з 12:00 до 20:00)

Бо ніхто не повинен бути самотнім!


« повернутися

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування